divendres, 31 de juliol del 2020

MÚSICA EN FAMILIA, 2022

 Ja estem a febrer, dia 4 de l'any 2022  i fa molt que no em poso al Bloger, per causa  de la PANDÈMIA , a "FEM MÚSICA" vaig deixar de parlar de la música en família. Jo n'estava orgullosa. Contant també ,els meus pares  i germans, erem una familia de lletres i la música també voltava per la cassa.El Ricard, el meu marit era un forofo de l'Ópera i ja des que tenía 16 anys,es va apuntar anar al "LICEU" i no fallava cap dissapta que no hi anes,tenía veu de tenor i encara que no s'hi dedicava professionalment,  també feia els seus pinitos a casa i a vegades jo lácompanyava al piano i ens ho passavem molt bè. Tenía la  música a dins i cantava amb molt de tamparament .Els nostres cinc fills,també es van aficionar a la música i a l'Opera al "LICEU" ho havíen viscut de petits.encara estan abonats a la mateixa cadira que havia ocupat el para, durant tants anys. 

El passat mes de gener, a poc a poc ,vem començar a fer actes, a l'Agrupaciò de la Caixa, amb el nostre titol de "FEM MUSICA" Victoria Salabarnada,piano, Lupe Golovardes,violí i María Sistach violoncel van començar la temporada tocant "TRIO LUVICMA" un gran concert de trios de HAYDN i obres d'autors clásics , que va tenir mol éxit,com sempre fan elles.

El meu fill Ricard, va parlar d'Ópera i amb una pantalla gran, feia passar,actes dels millors cantants.Va esser molt bonic i tots vem quedar entusiesmats, per aixó esperem que no tardi a tornar-ho a fer.

Una tarda (El SR. Miquel) eminent historiador , va donar una conferencia de Historia (jo no hi era) que els que escoltaven, van quedar bocabadats. Crec que també ja estan preperant, viatjes i excursions.

La propera entrada, explicaré,lo que farem al febrer.BONA TARDA


1 comentari: