dissabte, 19 d’abril del 2014

PIANOS DE CUA AL CARRER.


Maria Canals, una sra. amb molta personalitat. Pianista internacional.  Va fundar l'acadèmia "ARS NOVA" l'any 1950 i el 1954 el Concurs. Jo vaig tenir el privilegi de ser durant molts anys professora de piano de l'acadèmia i per aquest motiu sempre, cada any, procuro participar anant el concert final del Concurs i també a l'entrega  de premis.


Els pianos al carrer m'atrauen moltíssim i caminant per Barcelona m'ho paso molt bé. Nens, joves i adults s'acosten a tocar els pianos. Clàssic, jazz, a quatre mans i dóna gust sentir-los. Un any, vaig tocar el Metro i aquest any en motiu de l'aniversari de la meva filla Rosa Maria vam anar a dinar al Restaurant 7 portes i el sr. que ens va atendre no ens deixava marxar sense que toquesim el piano que els del Concurs havien col·locat a la terrasa abans d'entrar al restaurant i vaig caure en la temptació.

En motiu de la 60ena. edició del "CONCURS MARIA CANALS" Internacional, Jordi Vivancos, gerent del Concurs, diu: "MARIA CANALS porta cua", i del 22 de març al 3 d'abril Barcelona és un espectacle amb 10 pianos de cua al Passeig de gracia, a la plaça Reial, al metro de la Diagonal, a  Pedralbes, al 7 portes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada