divendres, 9 d’agost del 2013

AQUEST CURSET "FEM MÚSICA"

Es fa a L'Agrupació d'empleats, Jubilats i Pensionistes de La Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona, T. 933024162. Ens trobem cada quinze dies, Dimarts de 11 a una del matí i també algunes tardes quant i ha concert extraordinari." Fem Musica" va sortir per a substituir " Parlem de Musica" que, portava el meu marit, Ricard Perez Alcaraz, gran Musicòleg, jubilat i soci. Ricard donava conferències sobre música, parlava sobretot d'Òpera, sense deixar res per dir, contestava totes les preguntes... sentir-lo era un gust que tots escoltàvem amb atenció. Ja fa cinc anys que ens va deixar i va esser quant el Sr. Ferran Matía que era el Director va demanar-me de substituir-lo.Vaig començar a tocar el piano de molt petita, sentia les meves germanes quant estudiaven que ho feien molt be i jo volia ser igual. Vaig acabar la carrera molt jove titulant-me amb" TÍTOL  PROFESSIONAL DE PIANO" Del Curset de Música, només vam canviar el "Parlem" per a la paraula "fem" o sigui "fem Musica" Que es el que realment fem. Música en viu, cançons... Molta, molta música.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada