divendres, 16 d’agost del 2013

TÍTOLS DE MÚSICA ELENA FUSTER

" TÍTOL PROFESSIONAL DE PIANO " "PROFESSIONAL D'HARMÒNIUM", "PROFESSORAT DE CLAVICÈMBAL":
Els meus treballs: Professora de Piano, a l'Acadèmia ARS NOVA" Reconeguda per l'Estat i dirigida magistralment per María Canals Cendrós. Allà vaig esser professora acompanyant dels alumnes de violí del mestre Josep Calvo durant molts anys. Aquesta Acadèmia es va acabar quant la senyora Canals ja estava molt delicada de salut, però encara el professorat va seguir treballant a l'Escola de musica  dels  Jesuïtes, del carrer Casp de Barcelona, on jo vaig treballar cinc anys. A "ARS NOVA" vaig participar, nombroses vegades, fent de Jurat, els Examens finals, junt a Maria Canals i Carme Rius, cap d'estudis i ma dreta de la nostra directora.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada