dijous, 15 d’agost del 2013

ELS MEUS ESTUDIS

Amb un marit tan músic com el meu, que sempre m'animava, no va ser fàcil deixar de treballar L'instrument i a mi m'encantava, vaig seguir els estudis amb el Professor Altimira, pianista i violinista de l'Orquestra de Barcelona i també, Professor de les Ceguetes de Santa Llúcia de "La Caixa". Amb ell, a final de curs ens presentava al "Palau de la Musica Catalana". Més endavant vaig fer tres cursos de perfeccionament, el Conservatori Municipal del carrer Bruc, amb la professora Maria Jesús Crespo, excel·lent Pianista i pedagoga. Aquests cursos de piano, per a mi van ser decisius per la meva carrera pianística. Ja el Conservatori, vaig apuntar-me Harmònium i vaig treure el títol i també el professorat de Clavicèmbal, las meves mestres, Remei Ribelles i Carme Camps de Harmònium i Maria Empar Ribera de Clavicèmbal.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada