dissabte, 25 d’abril del 2020

RECORDANT: AMB UN TEMPS DIFÏCIL

DIVENDRES, 24 i dissabta 25 -Abril 2020
-Abril -2020
Jo tenia 8 anys, les meves germanes, ja tocaven molt bé el piano i ja que jo rondinava, també em van apuntar a música. Estava tan contenta que vaig anar de seguid a veura la professora, Juana Mora. 
Ensenyave i ens feia tocar la lliçó, mentre ella enfilava perlas"Perlas Manacor" i "Perlas Majórica"
Estudia, estudia... i ellla enfilava, enfilava... i les tres germanes feiem el que podiem. Recordo que un dia, li vaig portar de lliçó , un tros de una fuga de Bach que m' agradava molt i es va sorprende ,de manera, que a la propera lliçó, va fer anar a casa seva, Antoni Parera Fons, el seu millor alumne que ara ja es un eminent compossitor i Mestra) que ja de grans ens hem tornat a veura i interpretar junts.
Toni i Juana, es van colocar al pati de la casa, sempre enfilant perlas, i jo a la saleta tocava Bach. Va esser molt maco, quant em van dir, que ho feia bé. El Toni encara recorda aquest fet. Les tres germanes amb la profesora i més alumnes, el Toni també, anavem al Conservatori de Palma, per examen. vem anar-hi fins a 5e. curs i després ,haviem d' anar  a Valencia o els Mestres Valancians,
anaven a fer els exámens a Palma, o l'alumnat anava al Conservatori de Valencia. (Tinc entés que
 ara fan  tots els exàmens al AUDITORI, de PALMA. anavem estudiant, el mateix temps que feiem
el BACHILLERAT. Quan tenia  uns 14 anys, ja no estudiave tant el piano, tenia una mala temporada,
però no va durar gaire, el piano era lo meu, lo que més m'agradava i vaig procurar, no deixar-lo mai.

`

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada